Tags

, , , , , , , , , ,

3.2. bo v ljubljanskem Kinodvoru premiera dokumentarnega filma ČAS ZA IMPROVIZACIJO. Film sta režirala Tina Lešničar in Janez Stucin.

Dokumentarni film Čas za improvizacijo predstavi osem ustvarjalcev domače jazzovske scene, jim sledi na Dunaj, v Amsterdam in New York ter spremlja njihovo stremljenje k popolnosti in iskanje mesta v glasbi z obrobja.

Jazz. Ljubezen na prvi pogled, oziroma sluh. Taka, da ji slediš na konec sveta. Vzameš inštrument in se odpraviš na iskanje svetega grala. Najprej v utesnjene šolske prostore, kjer minevajo leta in ure rigorozne vaje, v upanju, da boš nekoč svobodno zaigral. Iz varnega zavetja učilnic, izpod mentorjevih peruti, pa naravnost v temo jazzovskih klubov, če imaš srečo na festivalske odre ali pa na ulico, če ne gre drugače. Četudi veš, da je veliko dobrih umetnikov lačnih, da ljudje ob besedi jazz zamahnejo z roko ter da ima družba rada enostavne in hitre reči. Improvizacija tako postane način tvojega življenja.

Nastopajoči v filmu: pianista: Marko Črnčec in Kaja Drakslersaksofonisti: Cene Resnik, Jure Pukl,Igor Lumperttrobentač: Igor Matkovićkitarist: Jani Moderbobnar: Žan Tetičkovič.

Kot gosti v filmu nastopajo: Vijay Iyer, Reggie Workman, Jason Moran, Nasheet Waits, Damion Reid, Joe Sanders in Doug Hammond.

IMPRO

Portret avtorjev
Tina Lešničar (rojena leta 1978 v Ljubljani) se je po končanem študiju kulturologije zaposlila kot novinarka pri kulturni redakciji Dela. Med letoma 2006 in 2008 je delala kot asistentka produkcije in raziskovalka pri produkcijski hiši Propeler, nato pa se je vrnila k novinarskemu delu. Ko je leta 2011 za Delo pripravljala odmevno serijo člankov o mladi jazz generaciji, se ji je porodila ideja, da bi o slovenski jazzovski sceni posnela film. Čas za improvizacijo je njen filmski debi.

Janez Stucin  (rojen leta 1974 v Ljubljani) je v svoji dolgoletni karieri kot direktor fotografije sodeloval pri številnih dokumentarcih, kratkih filmih in celovečercih, med drugim pri Odmevih časa Eme Kugler. Čeprav njegova prva strast ostaja filmska fotografija, se je preizkusil kot režiser, montažer, producent in asistent scenografije.

Napovednik filma: